شرکت ها
کسب و کارها
موقعیت شغلی
کارشناس کنترل کیفیت
شرح شغل :
کنترل کیفیت محصولات/ خدمات اجرا شده و تطبیق آن با نیازهای تشخیص داده شده (پرونده)، طرح و اسکچ انتخابی (اسکج تایید شده) و استانداردهای تعریف شده مجموعه
مهارتهای عمومی
- مسلط به کار با نرمافزارهای عمومی کامپیوتر: ICDL
- توانایی گزارشنویسی روزانه و تنظیم گزارش عملکرد ماهانه، فصلی و سالانه
- آشنا به پنل BasisCore
- مهارت نوشتاری قابل قبول مطابق با لحن سازمان
- متعهد به زمان و انجام به موقع امور محوله با دقت بالا برحسب استانداردهای تعریف شده
- توانایی انجام کار به صورت گروهی
- توانایی برقراری ارتباط موثر با سطوح مختلف مشتریان، مدیران و همکاران
- داشتن رویکرد نتیجهگرا و مشتریمدار
- مهارت گوش دادن فعال و موثر
مهارتهای تخصصی
- مسلط به مفاهیم کنترل کیفیت و ایزو
- آشنایی کامل با مبانی و الزامات سیستم مدیریت یکپارچه و مستندسازی
- مسلط به فرآیند نظرسنجی مشتریان
- آشنایی با فرایند رسیدگی به شکایات مشتریان و تجزیه و تحلیل فرایند مرتبط با امور مشتریان
- آشنایی با روشهای تجزیه و تحلیل دادهها
- مسلط در بررسی وضعیت سازمان براساس استانداردهای ایزو
- مسلط بر تمامی بندهای استاندارد ایزو ( با در نظرگیری ایزوی متناسب با خدمات تحت ارائه)
- آشنا با همسوسازی فرایندهای سازمانی در جهت براورد اهداف استراتژیک سازمان
- آشنایی با فرآیند CRM
- آشنا به ایزو 9001: 2015
وظایف و مسئولیتها
تدوین سیاستها و رویههای کنترل کیفیت
تفسیر و پیاده سازی استانداردها و رویههای کنترل کیفیت
بازنگری و به روز رسانی استانداردهای کنترل کیفیت با استفاده از دانش روز
نظرسنجی از مشتریان براساس استانداردهای تعریف شده
بررسی وضعیت رسیدگی به شکایات مشتریان
تجزیه و تحلیل دادههای به دست آمده از نظرسنجی مشتریان به منظور بهبود در سیستم کنترل کیفیت
بررسی وضعیت سازمان براساس استانداردهای ایزو
کد امنیتی