فرم مشاوره

در تاریخ 11/5/99 منتشر شده در دسته بندی

تمایل منظومه نگاران به شرکت در الکامپ 99 و نمایشگاهی که پر از ابهام است

شرکت منظومه نگاران علاقه دارد مانند سال گذشته در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک تهران حضور پیدا کند اما رعایت اصول بهداشتی و لزوم فاصله گذاری اجتماعی ابهامات زیادی را در این مسیر ایجاد کرده است.

هلدینگ منظومه نگاران در الکامپ 98 زبان وب نویسی BasisCore را معرفی و غرفه‌ای تحت همین عنوان برپا کرده بود که با استقبال گسترده بازدیدکنندگان مواجه شد. استفاده از آدمک بیسیس کور به عنوان نماد بیسیس کور در غرفه سازی این مجموعه، نشان از تصمیم این شرکت برای معرفی عمومی این دستاورد بود؛ تا پس از اینکه سال ها فقط این هلدینگ و شرکت های زیرمجموعه اش از این زبان وب نویسی استفاده می‌کردند، این تجربه را با سایر فعالان این عرصه و اعضای اکوسیستم به اشتراک بگذارند.

در نمایشگاه سال گذشته فرصتی فراهم شد که همکاران و مشتریان وفادار قدیمی که طی 20 سال فعالیت منظومه نگاران همواره از این شرکت حمایت کرده‌اند از نزدیک با یکدیگر ملاقات کنند. غرفه منظومه نگاران در نمایشگاه سال گذشته یکی از پر جنب و جوش ترین غرفه‌ها بود.

در این نمایشگاه اعضای انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی آقایان عادل طالبی، سام مدن پور، رضا الفت نسب و جناب سعیدنژاد و همچنین آقای محمد رحمانی از غرفه بیسیس کور دیدن کردند و در جریان دستاوردهای بیسیس کور قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها و نظرات خوبی در راستای پیشبرد بهتر و سریع‌تر اهداف مجموعه مطرح شد و بسیاری از برنامه نویسان جوان و فعالان علاقه‌مند اکوسیستم سوال‌های خود را مطرح کردند و با جدیدترین دستاوردهای این مجموعه آشنا شدند.

در حاشیه نمایشگاه آرش سروری با آقای اعتدال مهر مدیر عامل هلدینگ منظومه نگاران در مورد فضای کسب‌وکارهای اینترنتی و بیسیس کور مصاحبه زنده‌ای داشتند که با استقبال خوبی مواجه شد.

منظومه نگاران یک شرکت دانش محور است که فرصت حضور در نمایشگاه‌های مختلف را برای انتقال دانش و تجربه مغتنم می‌شمارد.

با توجه به حضور موفق در نمایشگاه سال گذشته، منظومه نگاران تمایل دارد در نمایشگاه بیست و ششم هم به معرفی هلدینگ ، شرکت‌های وابسته و محصولات این مجموعه بپردازد.

پیش از این یک‌بار تاریخ برگزاری نمایشگاه به تعویق افتاده است و طبق جدول اعلامی جدید، قرار است الکامپ 99 از تاریخ 28 تا 31 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برگزار شود، اما با قرار گرفتن تهران در شرایط قرمز کرونایی، برگزاری و شرکت در نمایشگاه در هاله¬ای از ابهام قرار گرفته است.

در اوج کرونا بسیاری از شرکت‌های بازار فناوری ایران با دشواری‌های بسیاری رو‌به‌رو شدند و در مقابل، برخی از شرکت‌ها توانستند با راهکارهای ابتکاری خود به کمک شهروندان و کسب‌وکارها بیایند. هدف از برگزاری الکامپ 99 معرفی شرکت‌هایی است که در این مسیر اقدامات موثری برداشتند تا همگی بتوانند با کمک یکدیگر آسیب‌های وارد شده به بخش‌های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور را با کمترین آسیب پشت سر بگذارند.

در صورت فراهم شدن شرایط و بهبود اوضاع، منظومه نگاران تمایل دارد از فرصت نمایشگاه الکامپ برای معرفی جدیدترین محصولات و خدمات خود استفاده کند و ارتباط نزدیک‌تری با اعضای اکوسیستم و علاقه مندان زبان بیسیس کور و راهکارهای هوشمند ابری داشته باشد.

با این وجود سلامت کارکنان، مشتریان و اعضای اکوسیستم برای این مجموعه در درجه اول اهمیت قرار دارد، به همین دلیل اگر شرایط برای برگزاری نمایشگاه مساعد نبود، با وجود تمایل و علاقه، حضور در نمایشگاه به سال بعد موکول می‌شود.

منظومه نگاران با توجه به شرایط و اتفاقات روزهای آتی، به زودی رویکردی که برای حضور در نمایشگاه بیست و ششم اتخاذ کرده را از طریق روابط عمومی مجموعه به اطلاع تمام علاقه‌مندان شرکت می‌رساند.

لینک خبر

منبع : شهرزاد کیافر

برگشت به لیست
برگشت به خانه