فرم مشاوره

در تاریخ 3/5/99 منتشر شده در دسته بندی

آغاز به کار رسمی واحد روابط عمومی منظومه نگاران با یک اعتراف صادقانه

واحد روابط عمومی هولدینگ منظومه نگاران رسما کار خود را شروع کرد. تمرکز این تیم چهار نفره روی توسعه استراتژیک روابط عمومی و ارتباط بهتر با مشتریان و کارکنان است.

بیش از 20 سال از عمر این هولدینگ می‌گذرد و شرکت از همان ابتدا تک تک اعضای خانواده منظومه نگاران را اعضای روابط عمومی می‌دانست اما واحد مستقلی برای این کار در نظر گرفته نشده بود، اعتراف می‌کنیم که در این مسیر یک اشتباه استراتژیک رخ داده است.

اگرچه فرهنگ سازمانی غنی و ارتباطات خوبی داخل شرکت شکل گرفته و ارتباط با مشتریان هم همیشه بر پایه درک و احترام متقابل بوده است اما در زمینه تبلیغات، اطلاع رسانی و خبر سازی برنامه مدونی وجود نداشت و وقت آن رسیده که این مورد اصلاح شود.

هولدینگ منظومه نگاران کار خود را در سال 1376 با فعالیت در حوزه IT شروع کرده است و بر ارائه راهکارهای هوشمند توسعه کسب و کارها بر بستر ابر متمرکز است. دو شرکت منظومه نگاران وب و منظومه نگاران نت زیر مجموعه این هولدینگ هستند که به شکل مستقل و با هیات مدیره مجزا در مسیر تحقق آرمان‌های شرکت حرکت می‌کنند.

شکل دادن به یک محیط کاری ارزشمند و سالم به همراه رعایت عدالت در نظام پرداخت آرمان این شرکت است و همواره می‌کوشد به همراه با تیم متخصص و متعهد خود بهترین راهکارها را به کسب‌وکارها ارائه دهد.

روابط عمومی یکی از کلیدی‌ترین بخش‌های هر سازمان است که ضمن شناخت هدف، ماموریت و ویژگی‌های کسب‌و کار می‌کوشد بوم کسب‌وکار شرکت را تدوین کرده و با استفاده از اطلاعات موجود سیستم، تصویر بهتری از برند را به نمایش بگذارد.

منظومه نگاران تلاش می‌کند واحدروابط عمومی کارآمدی را ایجاد و باز آفرینی کند تا این هولدینگ را به بهترین شکل به مخاطبان معرفی کرده و با رعایت صداقت آنچه منظومه نگاران است را در مقابل دیدگان مخاطب قرار دهد.

روابط عمومی سازمان زبان گویای آن مجموعه است و منظومه نگاران تا پیش از این زبان واحدی برای ارتباط موثر با مخاطب و رسانه‌ها در اختیار نداشت که با راه اندازی واحد روابط عمومی در پی رفع آن بر آمد.

در این مسیر تازه به همراهی همه اعضای اکوسیستم، رسانه‌های خبری، مشتریان و همکاران عزیز نیاز است و امیدواریم از همراهی و حمایت شما استفاده کنیم. واحد روابط عمومی منظومه نگاران پذیرای نظرات، پیشنهادها و انتقادهای سازنده همه شما است.

منبع : شهرزاد کیافر

برگشت به لیست
برگشت به خانه